Leadsgenerering og prospekting 2016-12-10T20:43:12+00:00

Leadsgenerering

Vi generere kvalifiserte leads

AktivPartner hjelper til med leadsgenerering og prospekting. Vi genererer kvalifiserte leads som du kan bruke til egen møtebooking eller i senere salgskampanjer. Du får relevante opplysninger og verdifull informasjon om potensielle kunder.

Leadsgenerering og prospekting via telefon

Det å ringe til kalde prospekter kan være utfordrende. Derfor tar vi de første samtalene og lager en liste med varme leads til deg. Samtalene gir deg unik innsikt i bedriften som du ikke finner på firmaets nettside eller andre steder. Den mest kvalifiserte leadsgenereringen får du i dialog over telefonen.

Leadsgenerering fra AktivPartner

Hvorfor velge AktivPartner?

  • AktivPartner er medlem av NORDMA
  • Erfaring fra talk2me og Bates Dialog siden 1991
  • Hovedfokus på KVALITET fremfor kvantitet
  • Nøkkelpersonell som har dyp kunnskap i faget
  • Vi leverer et konsept og mer enn forventet
  • Et komplett kontaktsenter med avansert teknologi
  • Testperiode for alle nye oppdragsgivere
Be om løsningsforslag

Få et tilbud på leadsgenerering

For å komme i gang med et prosjekt så gjør vi forarbeid og tilrettelegging som eventuelle innkjøp av adresselister, vask og segmentering samt eventuelle oppdateringer mot din egen kundedatabase. Konseptet er enkelt og gjennomsiktig, og detaljer kan vi gå nærmere inn på. Den enkleste måten å komme raskt i gang er å ta kontakt med oss for et pristilbud og løsningsforslag.
Du lurer kanskje på om vi har konkret erfaring fra din bransje. Med personell som har vært mer enn 25 år i TM bransjen så vi opparbeidet en lang kundeportefølje og vært innom en rekke spennende bransjer. Det som kjennetegner alle bedrifter er at de har stor nytte av callsenter og TM-tjenester. Ønsker du å vite hvilke oppdragsgivere AktivPartner har hatt tidligere så er du velkommen til å ta en prat om dette.
AktivPartner ønsker at prosjektene til oppdragsgiver skal bære frukter. En TM-kampanje prises normalt enten på fastpris, provisjon eller en kombinasjon. Som regel er det vanskelighetsgraden til prosjektet som er den største faktoren for hva en kampanje koster. Derfor leverer vi en testperiode for alle nye oppdragsgivere. Vi blir naturligvis enige om en løsning som passer best for deg og din bedrift.